Feb 17

Intuiesti ceea ce gandeste clientul tau?

Intuiesti ceea ce gandeste clientul tau?

Nu stiu daca si voi sunteti interesati de felul cum gandesc ai vostri clienti. Dar trebuie sa stiti un singur lucru -clientii, oamenii sunt atrasi in primul rand de primele rezultate, pe care le gasesc in cautarea lor. Stiu ca multi dintre voi sunteti tentati sa spuneti ca daca va faceti reclama totul se rezolv. Insa, in realitate toata aceasta problema se rezolva in cativa pasi simpli:

  • intuieste ceea ce gandeste clientul tau;
  • construieste-ti o strategie de promovare;
  • foloseste toate informatiile pe care le ai despre SEO;

Poate te-ai gandit ca e suficient ca afacerea ta sa apara intr-un ziar local sau cel mult la diverse posturi de televiziune locala, dar nu este asa. In loc sa pierzi timp si energie pe astfel de lucruri, mai bine te-ai concetra pe o strategie serioasa de promovare in online. Iar daca nu esti priceput in aceasta zona iti poti angaja un specialist care sa se ocupe de toate detaliile.

Un alt lucru important la care trebuie sa fii foarte atent este partea de SEO. Iar daca te intrebi de ce este atat de importanta aceasta parte de SEO iti pot raspunde foarte ferm – SEO te ajuta sa ajungi pe primele pagini in motorul de cautare, Google, si de ce nu in primele cautari de pe prima pagina a motorului de cautare. Cum poti incepe sa lucrezi din ce in ce mai bine si mai prompt pentru partea de SEO o sa afli in urmatorul paragraf, caci am de gand sa-ti ofer cateva ponturi.

  • realizeaza un continut de calitate;
  • gaseste cuvintele cheie cele mai importante pentru afacerea ta;
  • incearca sa faci schimb de link-uri cu alte persoane ce fac acelasi lucru ca si tine pentru afacerea lor;
  • investeste in promovarea pe retelele de socializare (te-ar putea ajuta foarte mult);
  • si ultimul, dar cel mai important realizeaza un site optimizat pentru a putea promova cat mai bine afacerea ta;

Daca ai rabdare sa citesti tot ceea ce eu ti-am scris aici vei afla ca nu este chiar atat de greu sa-ti promovezi afacerea si mai cu seama sa intuiesti ceea ce gandesc ai tai clienti.