feb. 20

3 retele de socializare pe care ar trebui sa le incerci anul aceasta

3 retele de socializare pe care ar trebui sa le incerci anul aceasta

In materialul urmator am sa-ti prezint trei platforme de socializare, care te pot ajuta sa ajungi la publicul tau tinta. Te-ai gandit sa utilizezi paginile tale de socializare ca o strategie de marketing pentru afacerea ta? Daca inca nu te-ai gandit la acest lucru pana acum, iti voi da cateva motive pentru care vei fi dispus sa incerci si aceasta strategie. Cele mai multe companii si branduri (in special cele din strainatate) folosesc paginile de socializare, Facebook si Twitter, ca pe niste adevarate instrumente de marketing.

Si pentru ca adevaratele strategii nu se rezuma doar le aceste 2 platforme de socializare, pregateste-te pentru ceva la fel de bun, ca si precedentele. Prin urmare, anul acesta strategiile de marketing in social media se vor dezvolta si vor acapara si platforme precum: LinkedIn, Instagram si Snapchat.

  • 1. LinkedIn

Are peste 450 milioane de utilizatori, iar 45% dintre acestia se afla in pozitii de conducerea superioara. De altfel poate fi instrumentul potrivit pentru compania ta. Cum poti utiliza pagina de socializare LinkedIn? Foarte simplu poti distribui continut original, poti impartasi cu ceilalti membrii diferite postari ale blogului tau.

Si mai mult decat atat poti utiliza LinkedIn pentru a anunta noi locuri de munca, dar si pentru a realiza campanii de anunturi directionate. De fapt, daca pana acum nu ati mai utilizat campaniile de anunturi de pe reteaua de socializare LinkedIn s-ar putea sa aveti o mare surpriza, deoarece criteriile disponibile sunt foarte avansate pentru agentii de publicitate.

Prin urmare toate aceste optiuni nu fac nimic altceva decat sa te ajute sa ajungi la acel segment de clienti interesati de afacerea ta.

  • 2. Instagram

Instagram a fost una dintre acele platforme de socializare cu cea mai rapidă creștere în ultimii ani, iar acum are peste 500 de milioane de utilizatori lunar. Mai important, însă, sunt posturi de brand, în medie, mai mult de 120x interacțiune, decât cele de pe platforma Twitter. Si ce este drept castiga mai mult angajament, 58X, decât brandurile pe Facebook.

Daca pana acum ai utilizat strategii de marketing cu ajutorul platformelor de socializare stii cat de dificil poate fi pentru a ajunge la publicul tinta dorit si interesat de afacerea ta. In cazul in care, pentru acest an ai stabilit ca angajamentul sa fie o prioritate pentru firma ta, Instagram este platforma perfecta unde poti obtine asta.

  • 3. Snapchat

Snapchat are peste 150 de milioane de utilizatori activi zi de zi, dar numai 1% folosesc aceasta pagina de socializare pentru strategiile de marketing. Prin urmare aceasta platforma de socializare reprezinta un mediu destul de nou pentru a face marketing si pentru a ajunge la publicul tau tinta. Este foarte adevarat ca aceasta reprezinta o unica oportunitate de a ajunge la public, in special pentru simplul fapt ca nu sunt bombardati zilnic cu diverse reclame, pe aceasta platforma.

Snapchat este ideal pentru a da utilizatorilor sai informatii despre afacerea ta, iar daca te grabesti putin ai putea chiar sa iti intreci competitorii si sa aveti parte de cea mai buna strategie de marketing din social media.

Pana la urma te-ai gandit catre ce platforma de social media te vei indrepta? Si pana la urma care va fi locul companiei tale pe piata in functie de aceste alegeri primordiale?