content-marketing

Foloseste content marketing-ul pentru a dezvolta strategia ta de marketing

Posted by

Daca inca nu ai aflat, in prezent exista 2 tipuri de promovare – cea directa (prin care prezinti un produs, il expui in fata unor persoane si astepti ca acestea sa-l achizitioneze), cat si promovarea indirecta (prin care te folosesti de continut pentru a prezenta un anumit produs, astfel castigandu-le increderea vei avea mai multe sanse in ceea ce inseamna vanzarea produsului).

Si daca esti una dintre persoanele ce foloseste cea de-a doua metoda de promovare, te numeri printre cei ce folosesc content marketing-ul. Insa ai grija, caci foarte multe persoane ce folosesc asta uita sa aminteasca vizitatorului (clientului) care este urmatorul pas. Iar aici voi fi nevoita sa amintesc de cele doua reguli importante pentru aceasta strategie de marketing:

  • trebuie sa aiba un scop clar;
  • trebuie sa poata  fi masurata si imbunatatita;

Daca tot ceea ce realizezi este de calitate, atunci vei fi foarte aproape de succes, mai ales daca tu preferi sa iti cresti traficul prin newslatter. Astfel spus succesul tau va fi garantat si vei fi mult mai aproape de clientii tai. Si pentru ca mai devreme am amintit de un scop clar, mai trebuie spus faptul ca acest lucru se rezuma astfel:

  • un produs gratuit al afacerii tale pe care sa-l oferi (de exemplu – un link ce duce catre un ghid online gratuit si pe care il pot descarca);
  • pentru un produs mai avansat ai putea adresa clientilor/vizitatorilor tai – filmulete, articole ce duc catre o versiune test a produsului tau si pe care o pot incerca;
  • diferite materiale ce il impinge pe client/vizitator sa realizeze ceva si sa ramana cu o oarecare experienta – like pe facebook, abonare la newslatter, etc.

Cam tot ce trebuie sa faci este sa aduci in atentia publicului tau un material (articol) prin care sa ii prezinti toate informatiile importante si necesare publicului tau tinta. Daca nu vei uita de toate aceste lucruri, succesul tau va fi unul garantat, mai ales daca ai grija ca ai tai clienti sa primeasca ceea ce ei isi doresc si au nevoie.