Cred ca si tu esti de acord cand spun ca blogul este canalul perfect pentru a comunica frecvent cu publicul tau. De aceea este foarte important sa stii ce nu trebuie sa faci pe blogul companiei tale si ce ar fi ideal sa apara pe acesta.
- nu postezi continut;
- reformulezi comunicate de presa si nu oferi nimic important;
- nu iti promovezi articolele pe toate celelalte canale;
- nu analizezi rezultatele postarilor;
- nu incluzi link-uri spre articole mai vechi;
Nu postezi continut
Blogul tau are nevoie de continut constant, indeosebi de informatii noi, elocvente si concise. Un alt aspect important este legat de perioada in care tu postezi, cu cat iti obisnuiesti cititorii cu un anumit program pentru postari, cu atat si motoarele de cautare vor indexa mult mai bine postarile tale.
Reformulezi comunicate de presa si nu oferi nimic important
Exista un factor pe care trebuie sa-l ai in vedere – blogul il realizezi pentru a putea transmite cititorilor tai in mare masura sfaturi, informatii utile si interesante, dar si informatii de tipul tips and tricks. Pana la urma nimeni nu vrea sa afle laudele aduse companiei tale, mai degraba pe acestea le pastrezi pentru site-ul principal al companiei tale.
Nu iti promovezi articolele pe toate celelalte canale
Indiferent cat de utile sunt informatiile din articolele tale sau cat de bune sunt articolele nu vei avea prea mult succes, daca nu incerci sa le promovezi. Iar retelele de socializare, in acest moment sunt cele mai bune instrumente pentru a putea promova continutul articolelor tale.
Nu analizezi rezultatele postarilor
Cu cat esti mai interesat de graficele blogului tau, avand in vedere traficul (numarul de vizite pe blog) cu atat vei stii ce trebuie sa postezi si in mare parte care este efectul postarilor. O analiza completa a blogului tau te va face sa intelegi unde ai gresit si ce poti indrepta.
Nu incluzi link-uri spre articolele mai vechi
Daca vrei sa iti incurajezi cititorii sa petreaca ceva mai mult timp pe blogul tau ar fi ideal sa inserezi in articolele noi si link-uri catre articolele mai vechi. In plus asa le vei reaminti de continutul pentru care tu ai muncit si bineinteles le-ai oferit informatii utile.
In orice caz poti sa fii mult mai vizibil, daca ai grija de toate aceste aspecte si de toate beneficiile pe care ti le pot aduce acestea.