Apr 26

Cum sa-ti optimizezi site-ul pentru o cautare semantica si rezultate mult mai bune

Cum sa-ti optimizezi site-ul pentru o cautare semantica si rezultate mult mai bune

Intotdeauna cautam cele mai bune variante pentru a ne optimiza site-ul sau blogul, dar in aceasta cautare a noastra uitam de cele mai simple etape pe care ar trebui sa le aplicam in aceasta problematica. Si cum nimic nu se poate dezvolta fara o cercetare prealabila trebuie spus ca unul dintre cele mai controversate subiecte – cautarea semantica – a generat cele mai multe discutii in ceea ce priveste mediul de optimizare SEO al unui site.

In plus de asta cred ca toata lumea este la curent cu tot ceea ce inseamna si reprezinta micile entitati seo, precum continutul, optimizarea pentru subiecte, construirea de link-uri si directionarea prin cuvinte cheie. Ba mai mult de atat aceste mici elemente te pot ajuta sa ajungi pe prima pagina a motorului de cautare.

Cu siguranta Google isi va schimba algoritmii pentru optimizarea SEO, dar tu trebui sa fii pregatit pentru aceasta schimbare, iar pentru aceasta schimbare ai putea sa incerci sa-ti raspunzi poate la cea mai frecventa intrebare – ce inseamna cautarea semantica?

Cautarea semantica – nu este nimic altceva decat acel scop de a aduce cat mai aproape intentia cautatorului de ceea ce oferi tu pe site-ul tau. Cu alte cuvinte, cu cat optimizarea ta Seo cuprinde o gama variata a semanticii cuvintelor cheie, cu atat vei fi mult mai aproape de cautarile viitoriilor tai clienti, iar acestia vor avea la indemana rezultate mult mai relevante.

RankBrain – a fost lansat in anul 2015 si este un sistem de invatare a masinilor de cautare ce includ doua componente foarte importante – partea de analiza a interogarii, dar si partea de clasament. Astfel spus RankBrain incearca sa interpreteze cat mai bine interogarile prin asocierea acestora cu mai multe intrebari obisnuite pentru a putea oferi rezultate cat mai relevante si cat mai aproape de cautarile facute.

Clasamentul RankBrain analizeaza paginile din indexul Google si cauta caracteristici specifice, care fac aceste pagini specifice pentru interogare. In alta ordine de idei astfel de caracteristici sunt determinate prin analizarea rezultatelor de cautare cu cele mai bune performante si cautarea unor  asemanari intre aceste pagini.

Asadar te-ai gandit vreodata cat de importanta este cautarea semantica si ce poti face pentru a dezvolta aceasta parte de SEO. Daca inca nu te-ai gandit acest articol poate fi un prim pas catre o dezvoltare echilibrata.