apr. 21

Cum alegeti cuvintele cheie pentru analiza SEO

Cum alegeti cuvintele cheie pentru analiza SEO

SEO si anume optimizarea pentru motoarele de cautare inseamna, mai pe larg, avantajarea site-urilor web, a paginilor web printr-un proces care le asigura un loc in lista cautarilor, facuta de motorul de cautare utilizat. Este, defapt, o subclasa a SEM-ului, adica a marketing-ului prin motoarele de cautare pe internet, acesta fiind insusi o subcategorie a marketingului online, care are scopul de a modifica pozitia unui site in cautarile efectuate. Aceasta practica a luat fiinta in anul 1990, cand au aparut si primele pagini web. Mai exact, prin SEO, un site web este propulsat in topul cautarilor, daca sunt utilizate diverse cuvinte cheie. Cu timpul, optimizarea a inceput sa fie efectuata de firme, companii care se ocupa de aceasta parte a marketing-ului online.

optimizare web

Chiar daca vorbim despre un magazin online sau orice alt site, trebuie sa avem in vedere anumite cuvinte cheie keywords, cum ii spune termenului in limba engleza, daca dorim sa castigam un loc mai bun in cautarile utilizatorilor de internet. Cuvintele cheie sunt cuvintele folosite in cadrul unui motor de cautare pentru a oferi rezultate relevante la ceea ce s-a cautat. Odata folosite, acestea te pot ajuta la a-ti face cunoscut site-ul, pagina web, daca ai folosit o metoda avantajoasa.

In cele ce urmeaza, am sa prezint o metoda prin care putem alege cuvinte cheie potrivite folosite pentru a genera cautari legate de agentiile de pariuri, de casele de pariuri online. Vom avea in vedere cuvinte care au la baza intentia celui interesat de a cumpara un produs sau serviciu si cuvintele generale, care il informeaza pe acesta.

In cazul de fata, vom porni de la cuvantul „ponturi”, care genereaza multe rezultate, pentru ca nu am scris exact despre ce este vorba. Cu acest cuvant, motorul de cautare Google a afisat si primele rezultate, Vom accesa cateva pagini web, vom observa unde ne-a dus cautarea si de ce ponturi se leaga cautarea noastra. Ca si observatie, vedem ca ponturile sunt in stransa legatura cu pariurile sportive, spre exemplu avem in cautare „ponturi pariuri„, „ponturi fotbal”, „ponturi bune”, „ponturi hunter”.

Pornind de la principalele cuvinte din cautare, vom folosi apoi un serviciu care sa ne ajute, sa ne ofere sugestii privitoare la cuvinte cheie seo, cum ar fi ubersuggest. Pe site, in formular vom completa keyword-urile principale si apoi vom da click pe butonul Suggest. Astfel se va genera o lista cu cuvintele cheie din Google, care apar ca si sugestii, pentru cuvantul cheie folosit alaturi de fiecare litera a alfabetului. [poza cuvinte cheie]

Daca ne intereseaza costul per click, numarul celor care au efectuat cautari intr-o luna cu fiecare din aceste cuvinte, concurenta si asa mai departe, putem sa folosim un planificator ca Adwords sau alte instrumente care au acelasi scop. Daca cuvintele alese sunt incluse in continutul siteului agentiei de pariuri sportive online, cu siguranta vom reusi sa facem o optimizare care sa favorizeze traficul pe site si nu numai.