feb. 24

Promovarea in mediul online al afacerii

Promovarea in mediul online al afacerii

In acest an publicitatea online a surclasat publicitatea de pe televiziune. Asadar se preconizeza ca in 2020 publicitatea pe mobil va fi una dintre principalele canale de promovare si vanzare, de crestere a profitului unei firme. Astfel ca va fi mult mai rentabil sa te promovezi in online decat in mediile traditionale, pe care le cunoasteti deja. Cu toate astea trebuie sa aveti grija la aceasta promovare in online, deoarece puteti esua. Si pentru ca mai devreme am spus ca puteti esua in promovarea online trebuie sa fiti foarte atenti la cativa factori foarte importanti, cum ar fi:

  • canalele voastre de socializare;
  • mutarile pe care le veti face pe aceste canale;
  • continut de calitate astfel incat sa fie inteles de toata lumea;

In publicitatea online exista doua categorii principale prin care poti atrage clientii catre produsul tau. Iar una dintre aceste categorii este intentia, pe care o putem numi si publicitatea bazata pe intentie. Publicitatea bazata pe intentie consta in capacitatea ta de a recunoaste toate nevoile clientilor tai, de a cunoaste intentia acestora pentru a putea realiza o promovare cat mai corecta si eficienta.

Iar cea de-a doua mare categorie este stric legata de relevanta, pe care o putem gasi in functie de nevoile si dorintele clientilor tai, in functie de deciziile pe care acestia le iau cu privire la ceea ce le oferi. Daca esti gata sa le oferi clientilor tai o experienta placuta atunci cand iti achizitioneaza produsele, atunci cu siguranta vei avea parte de o afacere de succes. Cu cat esti mai aproape de clientii tai, cu atat le vei observa si mai bine obiceiurile, dar si pretentiile, pe care le au de la produsele pe care tu le promovezi. Si asa cum am spus si mai devreme trebuie sa fii foarte atent la tot ceea ce inseamna promovarea online. De asemenea nu uita cele 2 metode prin care iti poti atarge clientii.

  • cautarea de produse – intentia de a cumpara;
  • achizitionarea de produse – relevanta produselor tale pentru nevoile lor.

Daca vei tine cont de aceste lucruri cu siguranta vei avea parte de o afacere de succes, fara sa te mai plangi de schimbarile permanente care survin in acest domeniu al promovarii.