Inevitabil probabil va ganditi ca acel conflict al celor de la Facebook poate provoca batai de cap si afacerilor voastre, insa trebuie sa specificam inca de la inceput ca o pagina construita pe Facebook nu poate fi decat benefica indiferent de afacerea pe care o ai. Iar daca am fi capabili sa privim lucrurile dintr-un punct cat mai obiectiv am observa ca fiecare pagina sau canal de promovare prin care iti poti face afacerea cunoscuta iti poate aduce foarte multe beneficii.
Bineinteles nu trebuie sa uitati nici de partile negative care apar in timp ce voi va straduiti sa va faceti afacerea cunoscuta. Iar aici la partile negative ar trebui incluse mai mult acele texte ce au mesaje negative, de genul comentariilor rautacioase. Cu toate astea ar trebui ca mai intai de a ne face cateva idei sa intelegem anumite aspecte si detalii pe care nu le luam in considerare atunci cand incercam sa ne promovam afacerea.
Ce ar trebui sa stii despre afacerea ta atunci cand vrei sa o promovezi prin intermediul retelei de socializare Facebook?
Cand am spus ca sunt detalii pe care nu le tratam cu seriozitate atunci cand vine vorba despre promovarea afacerii noastre m-am gandit la faptul ca multi dintre voi pot actiona gresit avand in vedere dimensiunea afacerii voastre. Cu siguranta unul dintre cele mai importante lucruri este legat de dimensiunea afacerii tale. In primul rand ar trebui sa stii tipul afacerii tale, dar si dimensiunea acesteia, astfel ca in functie de ele te poti promova.
Ar mai trebui sa stii ca in functie de dimensiuni trebuie sa iti alegi si strategia pentru promovare, chiar daca vorbim despre afacerile mici sau chiar daca amintim de afacerile mari. Astfel spus indiferent de dimensiunea afacerii tale poti opta pentru promovarea de pe facebook si mai mult decat atat vei stii care tip de strategie este benefica pentru afacerea ta.
Cum poti promova o afacere mica pe Facebook?
Stiu ca tendinta ta va fi aceea de a adauga cat mai multe produse spre vanzare pe respectiva pagina de promovare a afacerii tale, dar daca afacerea ta este destul de mica nu vei avea sorti de izbanda sa reusesti ceva. Ba mai mult decat atat vei consuma energie si timp in van, pentru ca rezultatele pe care tu ti le doresti vor intarzia sa apara. Si asta nu pentru ca oamenii nu sunt receptivi, ci pentru simplul fapt ca nu afacerea ta nu este suficient de cunoscuta. Iar un prim pas pentru ati face afacerea cunoscuta in mediul online este sa pui la dispozitia viitorilor tai clienti povestea din spatele afacerii tale.
Sa nu uitam ca in mare parte oamenii sunt atrasi de povestile frumoase, de povestile ce au un sambure de adevar, care sunt bine ambalate si care intotdeauna aduc ceva nou si bun in viata lor. Si poate ca in loc sa pui nenumarate produse pentru a le vinde ar fi mult mai bine daca ai incepe prin ati aduce vizitatorii, viitorii clienti mai aproape de afacerea ta prin mesaje pozitive si care sa-i indemne sa iti urmareasca afacerea si de ce nu inevitabil sa-ti achizitioneze produsele.
Cum poti promova o afacere mare pe Facebook?
Daca ai impresia ca afacerea ta nu are nevoie de promovare te inseli amarnic. Oricat de cunoscuta ar fi intotdeauna promovarea este binevenita, mai ales ca de pe urma promovarii poti obtine vanzari mult mai ridicate fata de acel moment in care tu nu te-ai straduit sa faci nimic. Pe de alta parte daca afacere ta tot este cunoscuta ai putea profita de acest lucru si ai putea de exemplu sa iti indrepti adeptii catre achizitionarea produselor tale.
Cu toate astea sunt si lucruri ce necesita un oarecare timp de documentare. Spre exemplu indiferent de dimensiunea afacerii tale ai nevoie de timp pe care sa-l dedici si in care sa testezi diverse strategii pentru a ridica gradul de promovare si de ce nu pentru a beneficia de un numar cat mai mare de cumparatori al produselor tale.