Cele mai comune 11 erori în optimizarea on page

Posted by

Se întâmplă ca în 2019 conținutul din media să fie foarte bine realizat și structurat, nu mai avem nevoie de zeci de site-uri și bloguri pentru a ajunge la informația dorită. Feedbackul primit din partea rețelelor sociale reprezintă cea mai bună metodă de optimizare on page, fiind și cea mai bună resursă de  atragere a vizitatorilor. În realizarea advertorialelor este necesară reținerea mai multor idei de structură care să facă textul cât mai optimizat pentru a putea fi ușor de găsit.

În medie sunt o grămadă de greșeli la acest nivel de corectare, iar foarte mulți cunosc cu adevărat care sunt și motivele pentru care un advertorial nu ajunge atât de bine văzut în online. De la titlu și la până la taguri, toate elementele trebuiesc luate în seamă și aduse pe o linie de structurare, pentru a permite sistemelor algoritmice de calcul să găsească mai ușor informația cheie și să o ofere vizitatorilor. Presa scrisă din online și-a pierdut de mult interesul fiind preluată de conținutul media, însă dacă se pune accent pe calitate și pe realizarea de materiale care să cuprindă esențialul în nevoia de cunoaștere atunci presă scrisă își prezintă în continuare calitățile pentru cei cu sete de informare.